Офіційний сайт відділу освіти Глухівської РДА

Психологічна служба

Перелік методик,
які рекомендовані для діагностики готовності дітей до навчання у школі
1. Тестова бесіда (А.Керн, Я. Йєрасик);
2. Орієнтовний тест шкільної зрілості (невербальний субтест, А. Керн);
3. Орієнтовний тест шкільної зрілості (вербальний субтест);
4. Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку (Н.М. Стадненко, Т.Д. Ілляшенко, А.Г. Обухівська);
5. Експрес-діагностика готовності дитини до навчання у школі (Ю.З. Гільбух, С.Л. Коробка, Л.О. Кондратенко);
6. Діагностична програма визначення психологічної готовності до шкільного навчання   (Н. Гуткіна).

АТЕСТАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ


Термін

Процедура

до 20 вересня

у навчальних та інших закладах, органах управління освітою створюються атестаційні комісії І, ІІ, ІІІ рівнів;

до 10 жовтня

керівники навчальних та інших закладів, працівники яких атестуються, подають до відповідних атестаційних комісій списки педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, із зазначенням результатів попередньої атестації та строків проходження підвищення кваліфікації;

до 10 жовтня

до атестаційних комісій подаються заяви педагогічних працівників про позачергову атестацію, про перенесення строку атестації, подання керівника або педагогічної ради закладу про присвоєння працівнику кваліфікаційної категорії, педагогічного звання та у разі зниження ним рівня професійної діяльності;

до 20 жовтня

атестаційна комісія затверджує списки педагогічних працівників, які атестуються, графік роботи атестаційної комісії, приймає рішення щодо перенесення строку чергової атестації;

до 20 жовтня

працівники, що атестуються, ознайомлюються з графіком проведення атестації під підпис;

до 1 березня

керівник навчального та іншого закладу подає до атестаційної комісії характеристику діяльності педагогічного працівника в міжатестаційний період;

до 15 березня

атестаційна комісія відповідно до затвердженого графіка роботи вивчає педагогічну діяльність осіб, які атестуються;

до 1 квітня

атестація педагогічних працівників здійснюється атестаційними комісіями І рівня;

до 10 квітня

атестація педагогічних працівників здійснюється атестаційними комісіями ІІ рівня;

до 25 квітня

атестація педагогічних працівників здійснюється атестаційними комісіями ІІІ рівня;

протягом 5 днів

керівник закладу або органу управління освітою після засідання атестаційної комісії видає відповідний наказ про присвоєння кваліфікаційних категорій (встановлення тарифних розрядів), педагогічних звань.


Психологічна служба у школі
Мета діяльності психологічної служби: забезпечення умов, які сприяють психологічному та особистісному розвитку кожного учня, своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей учній, здійснення психолого-педагогічнох корекції.  
Основні напрямки діяльності психологічної служби
      Психодіагностика спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення учня, його індивідуальних особливостей, причин порушень у його навчанні та поведінці. За наслідками обстеження формуються висновки та рекомендації.
     Консультаційна робота спрямована на формування у педагогів, батьків, учнів необхідних знань із закономірностей психофізіологічного розвитку дітей на різних вікових етапах, подолання кризових ситуацій, надання практичних порад з питань виховання особистості в сім’ї, попередження можливих порушень у становленні особистості.
    Корекційно-відновлювальна робота – це комплексний вплив на учня з метою подолання різного роду труднощів. З цією метою використовуються різноманітні сучасні методики психоаналізу та психокорекції.
   Психологічна просвіта – це пропаганда психологічних знань серед учнів, батьків, серед окремих груп учителів та педагогів в цілому.
   Організаційно-методична робота передбачає участь психолога в роботі методичних об’єднань, творчих груп, педагогічної ради, у розв’язанні загальношкільних завдань.
    Зв’язки з громадськістю спрямовані на обговорення найбільш суттєвих закономірностей та проблем соціально-психологічного розвитку особистості з учнівськими, батьківськими, учительськими громадськими організаціями. 

Кабінет практичного психолога, соціального педагога

Психологічний  кабінет навчальних  закладів  - це спеціально обладнане приміщення для здійснення   професійної    діяльності    практичного    психолога (соціального педагога). Психологічний кабінет повинен мати  два  приміщення:  робочий кабінет практичного психолога (соціального педагога) та навчальний психологічний кабінет.

Робочий кабінет  практичного   психолога   (соціального педагога)     призначений      для    проведення    індивідуальної психодіагностичної,  корекційно-відновлювальної  та   розвивальної роботи;  індивідуальної  консультаційної роботи з учнями (дітьми), педагогічними працівниками,  батьками,  а також для підготовки  до занять,  тренінгів,  виступів;  обробки  результатів психологічних обстежень та оформлення висновків і рекомендацій.  Під робочий  кабінет  відводиться  кімната  площею  не  менше 12 кв.м.

Навчальний психологічний кабінет   призначений   для проведення   занять   з   дітьми   та   учнями; групової діагностичної, розвивальної  та психокорекційної роботи з учнями,  психологічної просвіти педагогічних працівників, батьків;  систематичного  підвищення  рівня психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу. 

Матеріали та документація психологічного кабінету розділяється за категоріями:

     1. Нормативно-правова.

     2. Навчально-методична.

     3. Довідково-інформаційна.

     4. Обліково-статистична.

     5. Для службового використання. 

Вівторок, 2017-09-26, 5:32 PM
Вітаю Вас Гість

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Друзі сайту

Пошук

Пошук