Термін |
Процедура |
до 20 вересня |
у навчальних та інших закладах, органах управління освітою створюються атестаційні комісії І, ІІ, ІІІ рівнів; |
до 10 жовтня |
керівники навчальних та інших закладів, працівники яких атестуються, подають до відповідних атестаційних комісій списки педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, із зазначенням результатів попередньої атестації та строків проходження підвищення кваліфікації; |
до 10 жовтня |
до атестаційних комісій подаються заяви педагогічних працівників про позачергову атестацію, про перенесення строку атестації, подання керівника або педагогічної ради закладу про присвоєння працівнику кваліфікаційної категорії, педагогічного звання та у разі зниження ним рівня професійної діяльності; |
до 20 жовтня |
атестаційна комісія затверджує списки педагогічних працівників, які атестуються, графік роботи атестаційної комісії, приймає рішення щодо перенесення строку чергової атестації; |
до 20 жовтня |
працівники, що атестуються, ознайомлюються з графіком проведення атестації під підпис; |
до 1 березня |
керівник навчального та іншого закладу подає до атестаційної комісії характеристику діяльності педагогічного працівника в міжатестаційний період; |
до 15 березня |
атестаційна комісія відповідно до затвердженого графіка роботи вивчає педагогічну діяльність осіб, які атестуються; |
до 1 квітня |
атестація педагогічних працівників здійснюється атестаційними комісіями І рівня; |
до 10 квітня |
атестація педагогічних працівників здійснюється атестаційними комісіями ІІ рівня; |
до 25 квітня |
атестація педагогічних працівників здійснюється атестаційними комісіями ІІІ рівня; |
протягом 5 днів |
керівник закладу або органу управління освітою після засідання атестаційної комісії видає відповідний наказ про присвоєння кваліфікаційних категорій (встановлення тарифних розрядів), педагогічних звань. |
Психологічний кабінет навчальних закладів - це спеціально обладнане приміщення для здійснення професійної діяльності практичного психолога (соціального педагога). Психологічний кабінет повинен мати два приміщення: робочий кабінет практичного психолога (соціального педагога) та навчальний психологічний кабінет.
Робочий кабінет практичного психолога (соціального педагога) призначений для проведення індивідуальної психодіагностичної, корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи; індивідуальної консультаційної роботи з учнями (дітьми), педагогічними працівниками, батьками, а також для підготовки до занять, тренінгів, виступів; обробки результатів психологічних обстежень та оформлення висновків і рекомендацій. Під робочий кабінет відводиться кімната площею не менше 12 кв.м.
Навчальний психологічний кабінет призначений для проведення занять з дітьми та учнями; групової діагностичної, розвивальної та психокорекційної роботи з учнями, психологічної просвіти педагогічних працівників, батьків; систематичного підвищення рівня психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу.
Матеріали та документація психологічного кабінету розділяється за категоріями:
1. Нормативно-правова.
2. Навчально-методична.
3. Довідково-інформаційна.
4. Обліково-статистична.
5. Для службового використання.
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Форма входу |
---|
Друзі сайту |
---|
Пошук |
---|
Пошук |
---|